خبرنامه مبلمان اداری آدینا

این وبلاگ اخبار بروز شده مبلمان اداری آدینا را نمایش میدهد

خبرنامه مبلمان اداری آدینا

این وبلاگ اخبار بروز شده مبلمان اداری آدینا را نمایش میدهد

خبرنامه مبلمان اداری آدینا

برای درج آخرین تصاویر از پروژه های شرکت و همچنین محصولات جدید و همچنین بعنوان صفحه ای برای روابط عمومی شرکت این صفحه ایجاد شده است .

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی

دکوراسیون داخلی

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ق.ظ

طراحی داخلی  (بخش دوم)

 

 چوب بهترین متریال برای وسایل اتاق خانم یا آقای رئیس است. یک میز چوبی بزرگ و ترجیحا کلاسیک علاوه بر ابهتی که در نگاه طرف مقابل ایجاد می کند به او آرامش هم می دهد؛ این آرامش هم مربوط می شود به سرشت طبیعی چوب. بنابراین انتخاب یک میز چوبی یعنی انتخابی از دل طبیعت که ناخودآگاه حس آرامش را در طرف مقابل ایجاد می کند قدم اول برای رسیدن به یک چیدمان تاثیرگذار است. این از متریال، اما طراحی یک میز ریاست تاثیر گذار هم حساب و کتاب خاص خودش را دارد. یادتان باشد تاثیر ناخودآگاه یک میز کلاسیک را هرگز با جذابیت ظاهری یک میز مدرن اشتباه نگیرید. وقتی میز شما یک میز پر تمطراق کلاسیک است در ضمیر ناخودآگاه مراجعه کننده این تصور را ایجاد می کند که شما فردی اصیل، پایبند به اصول و قواعد و بسیار با نفوذ و مهتر از آن پابرجا و ماندگار هستید. این در حالی است که میز مدرن با همه جذابیتش شما را مدیری به روز نشان می دهد و سرشار از هیجانات زودگذر؛ مدیری که با این موج می آید و با موج بعدی هم می رود!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی